Skip to main content

Jak jsem avizoval v prvním díle, chtěl bych z každého výletu napsat malý článek, který by sloužil pro budoucí zákazníky nebo uživatele obytňáků, jako možnost se dozvědět něco nového nebo nasát atmosféru karavaningu.

Náš první trip s rodinou začal ve  středu ve 23.00 hod po mém hokejovém zápasu. Původní plán Rakousko s cílem v lyžářském středisku Hintertux jsme díky nestabilnímu Velikončonímu počasí a už letních gumách na Kondorovi museli překopat a vypadalo to následovně. Jak jsem psal výše, start z Brna 23.00, první zastávka ZOO Safari kemp Dvůr Králové (http://www.safarikemp.cz/cs/)

Tam jsem se za vydatného deště dostal v 2:30hod ráno, zapíchl to na parkovišti, zatopil jsem a ráno zakotvil v kempu. Vyborné místo a perfektní služba ZOO, že když jste hosté kempu, vyjde Vás vstupenka levněji, ale hlavně platí i druhý den! A navíc můžete kdykoliv jít až  do 20.00 hod. znovu do ZOO přes restauraci u Lemura, takže naše děti chtěli vidět opice obědvat, večeřet a kdyby to šlo tak asi i usínat u večerníčku 🙂

ZOO Safari kemp

Druhý den jsme po snídani sbalili auto, přejeli na parkoviště a šli znovu do Zoo, opět především za gorilákem jménem Tadeo.

Gorilák Tadeo

Po obědě jsme vyrazili směr Liberec, původní cíl měl být Ještěd a kemp pod ním, ale ne když hraje v Liberci KOMETA svůj první finálový zápas. To se prostě musí zkusit sehnat lupeny! A taky že jo, po menších peripetíích, kdy jsme s naším 7mi metrovým Kondorem na odkaz policistů: “Zaparkuj to v rohu parkoviště“, nepochopil, že myslel roh na druhé straně a stoupl jsem přes tři místa vozíčkářů…a následně jsem byl urychleně odkázán na onu druhou stranu s kroucením hlavy jestli jsem se nezbláznil…  🙂 …jsem vyrazil na lov na lístky. Co si budeme nalhávat sehnat 4 lístky na vyprodané utkání jsem považoval za sci-fi, no ale za pokus to stálo. Během prvních půl hodiny nic…špatný, nálada nulová, ale v tom jeden dědula povídá, nechce někdo dva lístky?…v tu ránu jsem byl  u něj..paráda, první vlaštovka, 5 min na to dojeli fanoušci Brna, a další byl na světě..a za další asi půlhodinu přišel jeden týpek sám za mnou, že prej slyšel, že sháním lupen…chtěl sice nejvíc, ale to už nehrálo roli..BYLI JSME TAM VŠICHNI! A co víc, byli jsme u první výhry!!!

Na Kometě v Liberci

Po zápase a asi hodině čekání u výjezdu z parkoviště jsme si uvařili čaj, žena dala ruma s Komeťákama vedle v dodávce a určili jsme další plán cesty. Bylo to jasný, kemp Sedmihorky, ale ejhle, dojeli jsme cca kolem  23.00 a úplně narváno…únava už byla značná a chuť na pivko a oslavu vítězství Komety ještě větší,tak jsem to píchl pod strom a bylo. Ráno jsem prošel kemp a zjistil ,že nějaký solidní místo je bez šance, takže opět změna, vzhůru do Prachovských skal!

Prachovské skály

Dva kempy vedle sebe, kemp Jinolice a kemp Eden. Eden plnej, Jinolice zavřený! Ale ochotný správce nám řekl, že není problém zaparkovat a klidně se i připíchnout na elektriku a doplnit vodu! Super, tady budeme! http://www.jinolice.cz/

Jeho slova, je to dost podmáčený, jsem ale asi špatně zaslechl 🙂 Takže to, že jsem pravým kolem zapadl budu řešit až při odjezdu, auto bylo celkem v rovině, tak co se stresovat.

A zas ten déšť…. Ale to nás nerozhodilo, skočil jsem na kolo a jel zrekogneskovat terén. V Edenu hospoda, televize, takže večerní hokej zajištěn, 6km do kopce, do Prachovských skal prozkoumáno, ale zkratkou dolů pak jen 1,5km..paráda, přestalo pršet, takže zpět pro ženu a děti  a huráá do skal. 3 hodinový zelený okruh jsme si dali a všichni byli nadšení, udělali jsme si hlad i žízen a vyrazili jsme zpět na hokej do Kempu Eden. Opět výhra, opět malá oslava 🙂 , zatopit, vysprchovat a na kutě.

Co bychom se báli na Prachovské skály

Ráno dáme druhý okruh ve skalách..ale to by nebyl ten adrenalin kdyby…déšť, zima a i sníh…Takže co,  je neděle, co podnikneme… chce to někde do tepla, takže oběd v Jičíně  a kde jinde je nejtepleji než v Pekle, ano vyrazili jsme do Pekla Čertovina (rezervace volná pouze na  19.00hod, ale to nás netrápilo), spát přece máme kde ne? Máme přece obytňák!

Lucifer Peklo Čertovina

Ještě zpět k odjezdu, 4×4 Passat mě na laně vytáhnul z podmáčené louky jako nic J.

Peklo Čertovina u Hlinska mohu jen doporučit !!! http://www.peklocertovina.cz/

Nakonec jsme tam byli až do zavíračky a děcka si Peklo moc užili.

Co peklo schvátí

Otázkou bylo, budou chtít spát hned vedle Pekla? Neměli problém… ale já byl odpočatej a nechtělo se mě spát,ale hlavně jsem chtěl jít ráno na kolo… Takže jsem nastartoval a vyrazil směr Nové Město na Moravě. Parkoviště zelo prázdnotou, aby ne, když teploměr o půlnoci ukazoval 1 stupeň pod nulou.

Ráno jsem musel bajk odpískat, protože furt lilo…Tak opět start a návštěva rodičů ve Velkém Meziříčí, vymrskali jsme nějaký to vajíčko a odpoledne vyrazili domů do Brna.

Co říct závěrem, ač počasí nepřálo, my si to díky mobilitě v obytňáku užili víc než dost a děti byli zklamaný pouze z toho, že už musíme domů!

Už ted se těšíme na další výjezd.